Köszöntő!

Szabad időpontok és online foglalás:

https://www.fresha.com/providers/natur-beauty-kft-ujt5czki?pId=300384

———————————–

Drága vendégeim!
Kiküldtem ma 150 email-t az újranyitásról és persze, hogy volt benne egy hibás link…. úgyhogy idemásolom a levelet javított verzióban 🙂

.-.-.-.-.-.-.-.-.-.

No akkor most, hogy csupa jó hír érkezett és majd minden “fronton” eltörlik a korlátozásokat már mi is belecsaphatunk a lecsóba

  • Juni 8-ától foglalható a kozmetikába a nyomkodós/tisztító kezelést leszámítva minden.
  • Juni 15-től pedig az összes szolgáltatás elérhető

Az online foglalós rendszer remekül működik, ha nem akkor annak vagy én (hibás beállítás) vagy mondjuk a freemail az oka…. oda nem érkeznek meg az értesítő email-ek.De ez remekül kivédhető.

Létezik app hozzá. Töltsd le, keress rá a habstudio-ra és élvezd!

Igyekszem szétválasztani az új, a helyet és engem nem ismerő vendégek bejelentkezését a Tiédtől. És hamarosan felkerülnek a kezelésre/masszázsra utaló sorok is, de már mostantól foglalhatsz 06/08 illetve 06/15 utáni időpontra is csak azt kérném, hogy a megjegyzés mezőbe írd bele masszázsra/kezelésre jönnél.
Mindkét esetben mehet a leghosszabb 1,5 órás opció.A bejelentkezés után érkezik egy visszaigazoló üzenet, azon keresztül az időpont módosítható, törölhető amennyiben nem vagy időben 12 óránál közelebb a kezdéshez.

A 12 órán belüli szabad időpontokat nem mutatja a rendszer és ez nem is baj… ha lesz ilyen akkor azokat ki fogom írni az amúgy csúnyán elhanyagolt csoportunkba.
Gyere lépj be ha eddig ez elmaradt: A H.A.B. Studio – Kozmetika vendégei

Pár órával az időpont előtt már csak messengeren vagy telefonon tudsz szólni ha közbejött valami. Tedd is meg kérlek!

Az új rendszer miatt nulláról indulunk. Mindenkinek visszaállítottam a kedvezményes árkategóriát, de ha bejelentkezel és nem jelzed, hogy nem tudsz eljönni akkor a következő alkalom bizony kedvezmény nélkül számolódik, a második “meg nem érkezés” után ez így is marad egy éven keresztül.

Elérsz messengeren: m.me/dina.puskas
Facebook: https://www.facebook.com/dina.puskas
Telefonon: +36(20)9-211-059
Viber: “habstudio” +36(30)622-17-49
weboldal: www.habstudio.hu

És annak jutalmául ha nem adtad fel és még azóta is olvasol akkor bónusz gyanánt ha 2020/06/14 23:59 előtt feladsz egy megrendelést a kozmetika raktárkészletéből választva terméket és azt 2020/07/31 18:00 óráig át is veszed akkor választhatsz egy rúzst/szempillaspirált/körömlakkot a készlet erejéig.
A megrendelésnél a megjegyzés mezőbe írd be hozzá kérlek:
2020SMINK <- ez szükséges az ajándék átvételéhez.
Egy személy egy terméket választhat, de a link és a lehetőség továbbadható, viszont mindenkinek személyesen “kell” eljönnie és átvennie az ajándékát.

A termékeket itt éred el: www.elado.habstudio.hu
Közös érdekünk, hogy csökkenjen a készlet 🙂

Köszönöm, hogy kitartottál mind az olvasásban, mind pedig a várakozásban

Várlak szeretettel! Dina

…………………………………………………………………………………………….

Eljött végre ez a pillanat is mégha az élet ezután egy jódarabig vagy talán sosem fog visszaállni a régi kerékvágásba 🙂

A jelenlegi szabályozás szerint a kozmetikákat érintő változások közé tartozik például, hogy:

  • elvileg egyszerre csak egy vendég lehet
  • nincs kísérő, nincs várakozó vendég
  • és nincs pillafestés ideje alatt másnak szemöldökgyantára sem lehetőség :/
  • egyelőre masszírozni csak gumikesztyűben maszkos vendéget lehet(ne)
  • nincs gőzölés és még sorolhatnám.
  • minden vendég után minimum 30 percig üresnek kell(ene) lenni minden kozmetikának…

Ami van: óvatos nyitás május 27-től,

  • első körben gyantákkal és kisebb munkákkal
  • majdnem megszűnő délelőttös/délutános hetek
  • online bejelentkezési lehetőség*
  • most tesztelés gyanánt 30/60/90 perces hosszúságú időpontokat tudsz foglalni magadnak (a rendszer hozzáadja az üresjárat 30 percét ezért látsz 2 féle időpontot) maximum 4 hétre előre.

! Erre linkre kattintva egyszerűen tudsz választani a még szabad időpontok közül:
https://www.fresha.com/providers/natur-beauty-kft-ujt5czki?pId=300384

Még ha bonyolultan is de szeretettel várlak újra!

puskás eDINA

www.habstudio.hu

www.elado.habstudio.hu  <- nézz körbe ha eddig nem tetted volna, köszönöm!
Kérlek most NE telefonálj, az online foglalás egyszerű, pontos és gyors. Látni mikor tudsz 30/60/90 perces időpontot foglalni, tedd meg, aztán max változtatunk, de ha hívsz nem tudlak beírni biztosra, hisz lehet épp addig foglalja be valaki az általad kért időpontot amíg én a füzetem lapozgatom.

Az újraindulás így lesz zökkenőmentes, aztán vagy megszokjuk vagy elfelejtjük.

Akiknek az elkövetkező 4 hétre volt lefixált időpontjuk azt rögzítettem manuálisan, de nem bánom ha egyeztetünk róla 🙂


A facebookon változatlanul elérhető vagyok: https://www.facebook.com/kozmetika.habstudio/

Újdonságok 2020-ra

  • Megújuló “Klub program” 2020.01.02
  • Kártyás fizetési lehetőség bevezetése 2020.01.02
  • Változó árak, más/átláthatóbb struktúra 2020.02.03
  • Kúráknál bérlet helyett: olcsóbban előre fizetéssel.
  • Fresha rendszer tesztelése 2020.01.02
  • S az örök feladat: a “meg nem érkezések” visszaszorítása…

Napról napra probléma a mai rohanó világban, hogy ne csak bejelentkezni legyen fontos hanem meg is érkezzen a vendég a foglalt időpontjára.

Az orvosok, szolgáltatók mára mindent kipróbáltak, a legkülönfélébb eszközöket vetik be, hogy ne legyen felesleges üresjárat. A morál mégsem javul így a módszerek lassan eldurvultak…

  • A legtöbb helyen 24 vagy épp 48 órával az időpont kezdete előtt már nem lehet “ingyen” módosítani.
  • Le nem mondott időpont esetén akár 250%-os kötbért is számítanak fel a kolleginák.
  • Új vendéget csak a teljes összeg előre megfizetésével engednek időpontot foglalni.

Megértem a fenti módszerekhez folyamodó kollégákat, de egyet nem értek velük, ezért én sajátos egyéni módszert választottam… Ti kedves vendégek azt kértétek ne büntessem a meg nem érkezőket hanem jutalmazzam azokat akik időben megjelennek az időpontjukon.

Emiatt született meg a K(iemelt)V(endégek)K(lub) Kártyás program.

A honlapon szereplő listaárak érvényesek 2020.02.03-tól, de egyedi elbírálás alapján kedvezmény adható belőlük. Ennek feltétele a pontos megérkezés és a GDPR adatlap kitöltése és aláírása.

Amennyiben a kedves vendég elfelejtkezik a megbeszélt, jellemzően fel is írt időpontjáról és nem jön el vagy 25-30 perces késéssel érkezik meg a következő időpontban nem tudok kedvezményt adni. Ha 1 azaz egy éven belül ismét így járunk akkor amikor újra jönni szeretne onnantól kezdve egy éven keresztül listaárat vagyok kénytelen számolni.

Én is szoktam hibázni, az elmúlt években 2x is előfordult, hogy a normál munkaidőn kívülre adott időpontokba belezavarodtam, mindkét esetben soron kívül és 50% kedvezménnyel tettem jóvá a dolgot. Ezt a jövőben is vállalom.