Többen jeleztétek, hogy hibás az online foglaló felület, nem mutat szabad helyeket…. nem, nem hibáslesz egy újabb műtétem hamarosan. Ezért nem lehet mostanság (csak 15-30 perces) időpontot foglalni hozzám.
Húsvét környékén érkezem remélhetőleg 🙂 <- munkakezdés: ápr 5 🙂
Szabad időpontok és online foglalás:
https://www.fresha.com/providers/natur-beauty-kft-ujt5czki?pId=300384
.-.-.-.-.-.-.-.-.-.
Az online foglalós rendszer remekül működik, ha nem akkor annak vagy én (hibás beállítás) vagy mondjuk a freemail az oka…. oda nem érkeznek meg az értesítő email-ek.De ez remekül kivédhető.
Létezik app hozzá. Töltsd le, keress rá a habstudio-ra és élvezd!
- https://apps.apple.com/us/app/fresha/id1297230801
- vagy pedig:
- https://play.google.com/store/apps/details?id=com.fresha.Fresha
Igyekszem szétválasztani az új, a helyet és engem nem ismerő vendégek bejelentkezését a Tiédtől.
A 10 órán belüli szabad időpontokat nem mutatja a rendszer és ez nem is baj… ha lesz ilyen akkor azokat ki fogom írni az amúgy csúnyán elhanyagolt csoportunkba.
Gyere lépj be ha eddig ez elmaradt: A H.A.B. Studio – Kozmetika vendégei
5 órával az időpont előtt már csak messengeren vagy telefonon tudsz szólni (addig viszont tudod online szerkeszteni/törölni) ha közbejött valami.
Tedd is meg kérlek!
Az új rendszer miatt nulláról indulunk. Mindenkinek visszaállítottam a kedvezményes árkategóriát, de ha bejelentkezel és nem jelzed, hogy nem tudsz eljönni akkor a következő alkalom bizony kedvezmény nélkül számolódik, a második “meg nem érkezés” után ez így is marad egy éven keresztül.
Elérsz messengeren: m.me/dina.puskas
Facebook: https://www.facebook.com/dina.puskas
Telefonon: +36(20)9-211-059
Viber: “habstudio” +36(20)9-211-059
weboldal: www.habstudio.hu
A termékeket itt éred el: www.elado.habstudio.hu
Közös érdekünk, hogy csökkenjen a készlet 🙂
Köszönöm, hogy kitartottál mind az olvasásban, mind pedig a várakozásban
Várlak szeretettel! Dina
…………………………………………………………………………………………….
! Erre linkre kattintva egyszerűen tudsz választani a még szabad időpontok közül:
https://www.fresha.com/providers/natur-beauty-kft-ujt5czki?pId=300384
Még ha bonyolultan is de szeretettel várlak újra!
puskás eDINA
www.elado.habstudio.hu <- nézz körbe ha eddig nem tetted volna, köszönöm!
Kérlek most NE telefonálj, az online foglalás egyszerű, pontos és gyors. Látni mikor tudsz 30/60/90 perces időpontot foglalni, tedd meg, aztán max változtatunk, de ha hívsz nem tudlak beírni biztosra, hisz lehet épp addig foglalja be valaki az általad kért időpontot amíg én a füzetem lapozgatom.
Az újraindulás így lesz zökkenőmentes, aztán vagy megszokjuk vagy elfelejtjük.
Akiknek az elkövetkező 4 hétre volt lefixált időpontjuk azt rögzítettem manuálisan, de nem bánom ha egyeztetünk róla 🙂
A facebookon változatlanul elérhető vagyok: https://www.facebook.com/kozmetika.habstudio/
Újdonságok 2020-ra
- Megújuló „Klub program” 2020.01.02
- Kártyás fizetési lehetőség bevezetése 2020.01.02
- Változó árak, más/átláthatóbb struktúra 2020.02.03
- Kúráknál bérlet helyett: olcsóbban előre fizetéssel.
- Fresha rendszer tesztelése 2020.01.02
- S az örök feladat: a „meg nem érkezések” visszaszorítása…
Napról napra probléma a mai rohanó világban, hogy ne csak bejelentkezni legyen fontos hanem meg is érkezzen a vendég a foglalt időpontjára.
Az orvosok, szolgáltatók mára mindent kipróbáltak, a legkülönfélébb eszközöket vetik be, hogy ne legyen felesleges üresjárat. A morál mégsem javul így a módszerek lassan eldurvultak…
- A legtöbb helyen 24 vagy épp 48 órával az időpont kezdete előtt már nem lehet „ingyen” módosítani.
- Le nem mondott időpont esetén akár 250%-os kötbért is számítanak fel a kolleginák.
- Új vendéget csak a teljes összeg előre megfizetésével engednek időpontot foglalni.
Megértem a fenti módszerekhez folyamodó kollégákat, de egyet nem értek velük, ezért én sajátos egyéni módszert választottam… Ti kedves vendégek azt kértétek ne büntessem a meg nem érkezőket hanem jutalmazzam azokat akik időben megjelennek az időpontjukon.
Emiatt született meg a K(iemelt)V(endégek)K(lub) Kártyás program.
A honlapon szereplő listaárak érvényesek 2020.02.03-tól, de egyedi elbírálás alapján kedvezmény adható belőlük. Ennek feltétele a pontos megérkezés és a GDPR adatlap kitöltése és aláírása.
Amennyiben a kedves vendég elfelejtkezik a megbeszélt, jellemzően fel is írt időpontjáról és nem jön el vagy 25-30 perces késéssel érkezik meg a következő időpontban nem tudok kedvezményt adni. Ha 1 azaz egy éven belül ismét így járunk akkor amikor újra jönni szeretne onnantól kezdve egy éven keresztül listaárat vagyok kénytelen számolni.
Én is szoktam hibázni, az elmúlt években 2x is előfordult, hogy a normál munkaidőn kívülre adott időpontokba belezavarodtam, mindkét esetben soron kívül és 50% kedvezménnyel tettem jóvá a dolgot. Ezt a jövőben is vállalom.